German Translation v2.3.9

English

Good day,
I ask myself the question where I find a Current translation for v2.3.9.

MFG
RookEntertain

German

Guten Tag,
ich stelle mir die Frage wo ich eine Aktuelle Übersetzung für v2.3.9 finde.

MFG
RookEntertain

If you search the forum, this is the only German translation out there (that’s publicly available, to my knowledge). You’d need to update it yourself, as the original maintainer decided to drop the project for personal reasons.

Hi together.

I’m sorry, but I have not that much sparetime at the moment to keep the translation up to date. I hope I can continue it on mid October but I cant promise it. I will update the file fast as possible.
I havent skipped it but I have alot of work in the last weeks and I’m happy when I have a bit time for myself. So please be patient, the next update will come!

Regards X00LA

Hallo zusammen.

Es tut mir leid, aber ich habe im Moment sehr wenig Freizeit um die Übersetzung auf dem neuesten Stand zu halten. Ich hoffe sie ab Mitte Oktober wieder weiter zu führen, aber ich kann es nicht versprechen. Ich werde sie so schnell als möglich aktualisieren.
Ich habe sie nicht aufgegeben, aber ich hatte in den letzten Wochen sehr viel Arbeit und ich war froh, wenn ich etwas Zeit für mich hatte. Also seid bitte noch etwas geduldig, das nächste Update wird kommen!

Grüße X00LA

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.